lördag, december 01, 2007

Lördagsfotoblogg

Latmansblogg, jag vet.. Men bilder är kul.
Kl 09.54, på väg till bollförskolan. Regnigt, kallt och allmänt riktigt sunkigt väder. Det måste ha varit rea på glöggen?! Varför i hela fridens namn står man i kö till bolaget? Innan dom ens öppnat! Bollförskolans sista inslag varje vecka: Löptävling. I början var det svårt att ens förstå vad det gick ut på men nu är det nästan höjdpunkten. Även om man kommer sist. Som tränaren säger "man tävlar bara mot sig själv".
Efter träningen och hela golvet för sig själv, ruskigt kul!

Marängbak med mamma. Allt som händer i bänkhöjd i köket är ofantligt spännande. Tycker Alva ser otrololigt stor ut när hon står på en stol så där och observerar.


Andra bloggar om: , , , ,

10 kommentarer:

Isabellas och Minnas pappa sa...

Alva kom faktiskt inte sist. Isabella låg hela tiden steget efter:( Jag snackade med brorsan så Isa och jag kommer oxå förbi ikväll. Jag la ett foto på Isabella och Alva på min blogg. Ganska kasst men du vill kanske veta att det finns där. Ses ikväll.

Unknown sa...

Kan inte kön utanför systemet tyda på att de fått in en ny laddning Blossa 07? Det är nämligen rusning efter dem... Här är det tokslut.

Anonym sa...

Köade själv till bolaget i morse (fast uppe i norrland) och den anledningen var att dom släppte sista flaskan MACKMYRA (en wiskey som getts ut i 6 provplaskor, innan den RIKTIGA flaskan ska säljas) Och det släpps bara ett par stycken på varje bolag så det gäller att vara med =)

Anonym sa...

bilder ÄR kul, och alva kommer definitivt tycka det när hon läser bloggen om.. 12-13 år? :)

Anonym sa...

Foton är kul, särskilt när de är på Alva.
Vad som är kusligt är att jag 00.30 en lördagkväll kollar upp vad Alva sysslar med, och enligt er räknare har jag sälskap av två andra.

A L V A S - P A P P A ! sa...

Köa för glögg verkar inte klokt men däremot inte omöjligt. Whiskeyn kan jag däremot begripa men mao - om man inte var etta eller tvåa så kan det ju inte varit lönt, fick du en?

Anonym, ja, det tror jag. OM jag inte fortfarande skriver bara...

Robert, jag tror knappt man nånsin är ensam, lite galet. Å andra sidan är det inte bara mskor i svensk tidszon som läser.

Anonym sa...

Vad söt Alva är i sin rutiga klänning!

Anonym sa...

Japp, jag fick en! stod som 10:a i kön och här hade dom 18 flaskor... Skrev väl lite tokigt kanske. Dom har gett ut 6 olika flaskor (smaker) i 6 olika omgångar...

Anonym sa...

Åh vad söt hon är:D Varför är Alva med i tidningen? SÄg till vilket nummer, för då ska vi köpa:) Ha det bra och hälsa.

Anonym sa...

Hello pappa Alva..
Tänkte bara säga hej igen. Läser din blogg nästan varje dag. Det är så mysigt att läsa om hur ni har det. Alva blir bara sötare för varje dag som går.

trevlig advent =)
Sofie