lördag, februari 24, 2007

fotoblogg feb

Det var ett tag sen det var fotobonanza så här kommer ett gäng!
(Alla bilder är klickbara)

Pappaledigtmys. Rätt Alva, lika bra riva sönder reklamen så slösar vi inte stålar på onödiga grejor!
Appropå den skånska vintern o pulkor. Så här ser balkongen ut nuförtiden. Inget premiäråk än o bröllop idag men kanske imorgon.
En fin pyjamas från mommo o moffa. Syns att hon vuxit en del va?
Fot- o handavtryck på gång.
Asch, det var ju inte så kul, JAG VILL INTE SPRETA MED FINGRARNA!
Foten var lite lättare.

Så blev det.


Och så en bild som inte har med nåt att göra utan bara för att pappan tyckte den blev fräck. Blåbärsläsk!Och så en cliffhanger (inte illa va, Lotten). Nästa inlägg blir en riktigt rolig o bra video. Kom tillbaka snart igen! (=


Andra bloggar om: , , , , , ,

21 kommentarer:

Anonym sa...

alva är verkligen brutalt söt! fast de vet du ju redan... =)

Skolfröken sa...

ja, och avtrycken blev ju jättebra!

Anonym sa...

riktigt sota bilder :) ps. den dar blabarslasken ser lite suspekt ut..:/ chemicals...eww :P

Anonym sa...

PS. Bild fyra alldeles for sot for att vara sant :) PS. jaa, stor har hon verkligen blitt :)

A L V A S - P A P P A ! sa...

hehe, japp. den skulle vara ball (obs skånskavarning) blannevann förra lördagen men ingen vågade dricka den. tveksamt om den blir drucken..

tack för beröm alla tre!

Anonym sa...

Avtrycken blev ju jättebra!!
Hos mig bor det också en dokumentförstörare, som förutom att riva all sorts papper i minimala bitar, även äter upp alla resterna!

Anonym sa...

Vilka söta bilder! Speciellt de när ni gjorde avtrycken...
Hon är så söt!!!! =)

Anonym sa...

Bäst att krypa fram...Jag är en av dina smygläsare eller det har väl aldrig varit min mening att smyga;-) Så här är jag *vinkar*
Härlig dotter ni har. Hon är fantastiskt lik min guddotter:-)
Sen blev jag otroligt impad över hur ren din fru var på bilderna med fotoavtrycket. Själv minns jag att vi fick sanera hela familjen när jag gjorde detta på en av mina söner:-)
/Mams, trebarnsmamma

Anonym sa...

hurru nollattor fran sthlm vet inte vad blannevann betyder :P vann=vatten? ehhh vene :P

PS. Jag hade inte heller druckit det dar :/

Anonym sa...

Gud vilken söt liten tjej ni har!

Camillas lockar sa...

Härliga avtryck! Haha, fick härliga flaschbacks, det är verkligen ingen barnlek att försöka få till det där med en massa kladdig färg...! Ni lyckades ju. Jag vill se filmen!!! NU, NU, NU! (Bra cliffhanger :-})

Anonym sa...

Alva har otroliga ögonfransar..
var bara tvungen att skriva det.
Hon är sannerligen en riktig liten sötnos!

Unknown sa...

Sötunge! Jag älskar hennes härliga hår :-)

Anonym sa...

Usch nej den där drickan är inte alls god. Tycker att den smakar som tvättmedel. Avtrycken blev ju bra och Alva är lika söt som vanligt:)

Camillas lockar sa...

Va? Läser här bland kommentarerna att drickan inte är god? Ser gryyymt god ut :-) Eller bra foto kanske bara.

Anonym sa...

camillas lockar - hahahahahahha, jag skulle aldrig dricka det dar :O den ser ut som nagon vatska man har i bilen, typ tandvatska eller spolarvatska eller nagonting...plus att den dar fargen kan bara framstallas av kemiska blurriblurr grejer. inte nyttigt, alltsa. jag skulle verkligen aldrig dricka det dar :/

PS. Yo, Alvas pappa! What's up with the cliffhanger? Har sitter vi alla i samma stil som 20 ar sedan - "who shot RJ??" ;P

Anonym sa...

Underara foton på er lilla skatt. Avtryck är roligt, kul att jämföra när de blir större!

A L V A S - P A P P A ! sa...

får inte ordning på you tube, snart!

Anonym sa...

Häftigt med så färgranna bilder! Fint.

Prinsessmamman sa...

Vi gjorde en helavgjutning av tjejernas fötter när de var små. Farfar är tandläkare så det blev ett sånt där avtryck som de gör när man ska få tandställning. Oj, vad de inte gillade det heller! =)

Anonym sa...

vilken söt familj ni verkar vara :)