lördag, februari 17, 2007

testar nåt fräckt UPPDATERAD

---
MEN! det finns ju ingen hejd på den här lilla widgeten!! Nu ett litet foto. Undrar vad det finns för begränsningar?! Kan man köra bil med den?! Tack "ett herrans pappaliv" som jag hittade den hos. (btw, märks det att jag behöver socialt umgänge nu?!)
---
Oändligt häftigt! Så nu kan alla få lyssna på den där låten som Alva brukade få somna till. Men det känns redan som att det var länge sen. Har du en bebis som har svårt att sova så prova denna! Håll din plutt nära kroppen, släck alla lampor o gunga som de gör på da reggea island (nä jag kan inte heller men gör så gott det går, det räcker)



undrar om det är lagligt (troligen inte). strunt samma!

Andra bloggar om: , , , , , , ,

4 kommentarer:

Skolfröken sa...

Å, det är ju världens bästa sång, ska komma ihåg sömntipset inför framtiden!

Ett herrans pappaliv sa...

Din blogg är en riktig nostalgitripp för mig som har lite äldre ungar, kul!
Både Yazoo och Bob Marley är ju från stenåldern så de måste vara undantagan från de upphovsrättsliga lagarna... eller hur..;)

Camillas lockar sa...

Hehe, jag får ju såna hångelassociationer till den här låten så jag vet inte hur det ska gå... men testas ska den såklart! Kärlek!

Anonym sa...

Reggae fe di massive ;D
Söt unge =D
Blessed Love!